معرفی  کامل گوشی شیائومی ردمی ۵

در این پست از سایت سیمای سربدار می خواهیمبه معرفی  کامل گوشی شیائومی ردمی ۵ برای شما کاربران عزیز بپردازیم. امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد و برایتان مفید و کاربردی باشد. با  ما همراه باشید.

7b40c5b7 b064 4502 85cc c5c4450fcf2f معرفی  کامل گوشی شیائومی ردمی 5

شیائومی ردمی ۵

خط تولید ردمی شیائومی مترادف با تجارب خوب اندروید در بودجه با استدلال مناسب شده است. تقریبا شکست دادن و رویارویی با پیشنهادات ارزش افزوده تولیدکنندگان چینی بخصوص اگر در بازار تحت پوشش شیائومی باشید، امکان­ پذیر نیست.

 

و از آن مهمتر، خط تولید ردمی بهبود یافته و لحظه به لحظه به تجهیزات و ویژگیهای پیشرفته با هر تولید نزدیکتر می­شود. در تکرار پنجم فعلی، گزینه­های شما به شرح زیر تفکیک می­شوند:

• ردمی ۵ ای

• ردمی نوت ۵ ای (ردمی وای ۱)

• ردمی ۵

• ردمی ۵ پلاس

 

طبق معمول، ردمی ۵ ای قطعا مناسب بوده و قیمت شیائومی ردمی ۵  حدودا ۱۰۰ یورو است. به رغم پیشرفتهای چشمگیر در بخش بودجه پایین، هنوز باید به گوشیهای هوشمند که قیمت آن ۱۰۰ دلار یا کمتر با دوز شک مناسب است، برسند. اگر ساده نگاه کنیم، ردمی ۵ ای فاقد توانمندی (به لحاظ الکتریکی و مکانیکی) کافی می­باشد.

 

همان چیزی که به ردمی نوت ۵ ای معروف به ردمی وای ۱ به همان اندازه ارزان اعمال می­شود. برخلاف همنوعهای خود، حداقل دارای ۸ هسته Cortex-A53 تحت هود می­باشد اما روی نمایشگر پهن مد روز به بی­دقتی انجام شده است.

 

ردمی ۵ را وارد کنید، احتمالا معقول­ترین گزینه ارزان که نه تنها شما را نا امید نمی­کند بلکه نگاهتان را نسبت به اندازه نسبتا بلند خیره می­کند. می­تواند از ۱۱۵ یورو کمتر قیمت داشته باشد، اما در اینجا هشداری است. با ۱۵ یورو بیشتر یا کمتر، می­توانید از این خانواده، گوشی بزرگتر ردمی ۵ پلاس را دریافت کنید. هرچند بسته تقریبا یکسانی دارند، اما یک باتری بزرگتر، چیپست سریعتر و نمایشگر بزرگتر با رزولوشن بالاتر نصیبتان می­شود. قبلا این مورد را بررسی کرده­ایم.

 

حالا نوبت به شیائومی redmi 5 رسید.

 

مشخصات شیائومی ردمی ۵:

• ساخت: قاب پلاستیکی، فلز پشت

• قابلیت اتصال: دو سیم کارته (اسلات هیبریدی میکرو SD)

• سیستم عامل: اندروید ۲ .۱ .۷ نوقا، MIUI 9.1

• نمایشگر۵٫۷″ ۱۸:۹ IPS LCD، ۷۲۰p (282ppi)؛ ۵۰۳nits روشنایی، ۲٫۹۵۱ میزان خوانایی زیر نور خورشید؛ گوریلا گلس نامشخص

• دوربین: ۱۲ مگاپیکسل، f/2.2، اصلی ۲۵/۱ میکرومتر(PDAF)، سلفی ۵ مگاپیکسل، ویدیو ۱۰۸۰p (هر دو)

• چیپست: اسنپدراگون ۴۵۰، ۸x Cortex-A53@1.8GHz (bench: 1,222)، آدرینو ۵۰۶ (bench: ۹,۹۵۳)

• حافظه۲GB/3GB برای رم  + ۱۶GB/32GB ذخیره­سازی

• باتری: ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت (مهر شده)

• متفرقه: اثر انگشت خوان؛ پورت مادون قرمز؛ رادیو FM

 

بدون شک نسخه پلاس فشار زیادی روی ردمی ۵ معمولی خواهد گذاشت، که بطور بالقوه می­تواند موضوع بسیار جالبی را مورد سوال قرار دهد. پس دوباره می­توانیم امتیازی را در شیائومی در تلاش برای ارائه انتخاب بیشتر مشاهده کنیم. ۱۵ یورو ممکن است هنگام خرید یک پرچمدار ناچیز باشد، اما شیائومی حتی به مرز ۱۰۰ یورو هم نمی­رسد و واقعا تلاش می­کند ارزش هر پنی را داشته باشند.

 

یک اقدام قابل تحسین در کتاب ما، که به ضرر تجربه کاربر نمی­باشد.

پس، سوال واقعی این است – آیا شیائومی توانسته برخی معایب را از ردمی ۵ پلاس حذف کند و بدون هیچ لغزشی از خط عبور کند؟

 

جعبه گشایی

جعبه­ای که در شیائومی ردمی ۵ یافتیم، به هیچ وجه ظاهر ارزانی ندارد. قسمت بیرونی قرمز رنگ نیز قشنگ و قطعا چشم­گیر است.

 

در داخل یک دستگاه شارژر ۵V@2A وجود دارد که نه تنها گوشی با شارژ غیرسریع را تا حداکثر تغذیه می­کند، بلکه در بسته­ی فوق العاده جمع و جور کار می­کند. طبیعتا، می­توانید کابل microUSB، مناسب برای شارژ و انتقال داده­ها را داشته باشید. البته، در سرعتهای USB 2.0. اما، ما هنوز از چیزی بهتر یا جدیدتر با این قیمت دور هستیم.

منبع